Praca: Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy


Ogłoszenie numer: 1911738, z dnia 08-02-2018

Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.

Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy

Miejsce pracy: / Leszno

 

Opis stanowiska

Wynagrodzenie: 3500 zł

 
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów. Jeśli nie lubisz monotonii, „czujesz internet” i na każdym kroku widzisz możliwość rozwiązywania problemów - ta praca jest dla Ciebie.

Potrafisz w krótkim czasie wchłonąć dużo wiedzy? Realizuj z nami projekty rozwojowe polskiej marki na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Czeka Cię praca pełna wyzwań.

 
Jeżeli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, w mgnieniu oka wyszukuje potrzebne informacje w necie i nie boi się rozmawiać z klientami, to wyślij nam swoje CV. Czekamy na kogoś, kto potrafi być samodzielny w realizacji powierzonych zadań.

 

Zakres codziennych obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Rozwiązywanie bieżących spraw i trudnych zgłoszeń.
  • Pomoc klientowi biznesowemu w obsłudze systemu zamówień.
  • Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Informowanie o warunkach współpracy.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych.
  • Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, różnych, związanych z prowadzoną działalnością.
  • Pomoc przy organizacji wyjazdów na targi, uczestnictwo w wyjazdach targowych - krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.

Wymagania

Napisz do nas jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowym lub pokrewnym.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji przez telefon.
  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku.
  • Szybkość przyswajania wiedzy.
  • Zaangażowanie, motywację do pracy, entuzjazm oraz kreatywność do wdrażania nowych pomysłów.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Odporność na stres i pozytywne nastawienie.
  • Dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu.
  • Biegłą umiejętność obsługi komputera w tym obsługi systemów internetowych oraz Ms Office, narzędzia Google.
  • Umiejętność posługiwania się co najmniej bardzo dobrze językiem angielskim – zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telemarketingu (call center), sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Dobra dykcja i umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, łatwość formułowania wypowiedzi.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na osiągnięcie określonego celu.
  • Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Umiejętność niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami naszych Klientów.
  • Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
  • Znajomość platform sprzedażowych.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-17.00.
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Prezenty na święta.
  • W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)

Wynagrodzenie

Od 3000 do 4000 PLN

 

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta-sprzedaz-handel-internetowy_1911738.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty



Specjalista ds. obsługi Klienta

wsparcie działu sprzedaży w rozwoju relacji z klientami sporządzanie faktur dla klientów krajowych i zagranicznych oraz dokumentów towarzyszących sporządzanie dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy koordynacja obiegu dokumentów w działach sprzedaży i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.Najważniejsze zadania: Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na...

Konsultant Obsługi Klienta

Miejsce: Samsonowicza 11, Ostrowiec Świętokrzyski Godziny: 09:00-17:00    Osoba współpracująca z nami będzie odpowiedzialna za: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, udzielanie informacji klientom na temat usług,...

Specjalista ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta

Analiza rynku oraz identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów. Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Pomoc klientowi w obsłudze systemu zamówień. Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji. Informowanie o warunkach...

Specjalista ds. administracyjno-sprzedażowych

Zakres obowiązków Obsługa zleceń, kontakt z klientami oraz przygotowanie umów, Współpraca z niemieckim oddziałem firmy oraz zewnętrznymi dostawcami usług, Dbałość o prawidłową i terminową realizację zamówień, Monitorowanie dostaw i ścisła współpraca z działem...


Zobacz najnowsze oferty



Menedżer Zespołu

Główne obowiązki: rekrutacja przedstawicieli handlowych szkolenie, wdrażanie przedstawicieli do pracy zarządzanie zespołem przedstawicieli realizacja planów sprzedażowych przedstawicieli i całego zespołu Jakich osób szukamy? ambitnych i aktywnych posiadających...

Menedżer Zespołu

Główne obowiązki: rekrutacja przedstawicieli handlowych szkolenie, wdrażanie przedstawicieli do pracy zarządzanie zespołem przedstawicieli realizacja planów sprzedażowych przedstawicieli i całego zespołu Jakich osób szukamy? ambitnych i aktywnych posiadających...

Przedstawiciel handlowy

Główne obowiązki: nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie relacji z Klientami; informowanie o produktach firmy; bieżąca opieka nad klientami. Jakich osób szukamy? ambitnych i aktywnych; posiadających nieprzeciętne aspiracje dochodowe i zawodowe; chcących rozwijać się w...

Przedstawiciel handlowy

Główne obowiązki: nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie relacji z Klientami; informowanie o produktach firmy; bieżąca opieka nad klientami. Jakich osób szukamy? ambitnych i aktywnych; posiadających nieprzeciętne aspiracje dochodowe i zawodowe; chcących rozwijać się w...