Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Praca.pl to obecnie jeden z największych portali pracy w Polsce. Od 2004 roku wspomagamy firmy w rekrutacji przez Internet. Mamy biura w 7 lokalizacjach i zatrudniamy prawie 70 pracowników. Tworzymy dobre miejsce pracy i dajemy przestrzeń do rozwoju. Dołącz do naszego zespołu, bo Praca.pl to też Pracodawca...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.

Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
  • Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość języka HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów;
  • Zainteresowanie obszarem e-commerce;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na obsługę klienta;
  • Dojrzałość, samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to w pełni daje szansę pracy z klientami, jednocześnie wykorzystując umiejętności techniczne (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w przeciągu 3 dni roboczych;
  • Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej omówimy warunki finansowe i odczarujemy wyobrażenia o sobie;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub przez Skype;
  • Do 3 dni dostaniesz odpowiedź - zaproszenie na drugie spotkanie lub poznasz ostateczną decyzję.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta_1908458.html
Dlaczego warto?
  • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
  • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ


Zobacz najnowsze oferty



Doradca ds. Kluczowych Klientów

sprzedaży produktów i usług bankowych w oddziale banku dedykowanym Klientom Kluczowym aktywnym pozyskiwaniu Klientów Zamożnych kompleksowej obsłudze Klientów Zamożnych zgodnie z najwyższymi standardami jakości posiada minimum roczne doświadczenie we współpracy...

Doradca ds. Kluczowych Klientów

sprzedaży produktów i usług bankowych w oddziale banku dedykowanym Klientom Kluczowym aktywnym pozyskiwaniu Klientów Zamożnych kompleksowej obsłudze Klientów Zamożnych zgodnie z najwyższymi standardami jakości posiada minimum roczne doświadczenie we współpracy...

Sprzedawca

Dla naszego Klienta, niemieckiej firmy odzieżowej poszukujemy obecnie pracowników na stanowisko Konsultanta Sprzedaży. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zgodną ze standarami firmy obsługę klientów. Do obowiązków...

Doradca ds. Kluczowych Klientów

sprzedaży produktów i usług bankowych w oddziale banku dedykowanym Klientom Kluczowym aktywnym pozyskiwaniu Klientów Zamożnych kompleksowej obsłudze Klientów Zamożnych zgodnie z najwyższymi standardami jakości posiada minimum roczne doświadczenie we współpracy...