Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta


Praca.pl to obecnie jeden z największych portali pracy w Polsce. Od 2004 roku wspomagamy firmy w rekrutacji przez Internet. Mamy biura w 7 lokalizacjach i zatrudniamy prawie 70 pracowników. Tworzymy dobre miejsce pracy i dajemy przestrzeń do rozwoju. Dołącz do naszego zespołu, bo Praca.pl to też Pracodawca...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu.

Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Najważniejsze zadania:
  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
  • Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
  • Znajomość języka HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
  • Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów;
  • Zainteresowanie obszarem e-commerce;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na obsługę klienta;
  • Dojrzałość, samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Perspektywy z nami:
  • Stanowisko to w pełni daje szansę pracy z klientami, jednocześnie wykorzystując umiejętności techniczne (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
  • Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
  • Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji.
Proces rekrutacji:
  • Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
  • Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w przeciągu 3 dni roboczych;
  • Podczas pierwszej rozmowy telefonicznej omówimy warunki finansowe i odczarujemy wyobrażenia o sobie;
  • Rozmowę kwalifikacyjną poprowadzimy w biurze w Warszawie lub przez Skype;
  • Do 3 dni dostaniesz odpowiedź - zaproszenie na drugie spotkanie lub poznasz ostateczną decyzję.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-obslugi-klienta_1908458.html
Dlaczego warto?
  • Biuro w wygodnej komunikacyjnie lokalizacji
  • Uczestnictwo w szkoleniach i konferencjach branżowych
  • Work Life Balance pracujemy od pon do pt w godz. 8.00 - 16.00 lub 8.30 - 16.30
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ


Zobacz najnowsze oferty



Doradca klienta (artykuły przemysłowe)

• Obsługa klienta na najwyższym poziomie z wykorzystaniem zasad aktywnej sprzedaży • Udzielanie klientom informacji odnośnie oferty handlowej oraz podawanie towaru zgodnie z zamówieniem • Towarowanie stoiska zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów...

Doradca klienta (bistro)

Obsługa klienta na najwyższym poziomie z wykorzystaniem zasad aktywnej sprzedaży. Udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów oraz podawanie towaru zgodnie z zamówieniem. Towarowanie stoiska pozwalające zapewnić najlepszą dostępność i prawidłową...

Key Account Manager w branży IT

bardzo dobra znajomość technologii i rynku IT budowanie pozycji sprzedażowej w sektorze finansowym pozyskiwanie wysokobudżetowych projektów IT co najmniej 5 letnie doświadczenie we współpracy z klientami kluczowymi umiejętność samodzielnego prowadzenia prezentacji...

Sprzedawca Samochodów Nowych

Zadania : sprzedaż nowych samochodów osobowych, dostawczych, aktywnym poszukiwaniu nowych szans sprzedażowych, przygotowywaniu ofert handlowych dla stałych i nowych Klientów, pozyskiwaniu potencjalnych Klientów m.in. poprzez kontakt telefoniczny, internet, udział w akcjach...