Praca: Specjalista ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta


Oferta przeniesiona do archiwum
Prosimy nie odpowiadać na poniższe ogłoszenie, gdyż z całą pewnością nie jest ono aktualne. Przedstawiamy je tutaj, aby ułatwić Państwu zapoznanie się z profilem danego pracodawcy.

Ogłoszenie numer: 1874434, z dnia 16-02-2018

Nasza firma powstała w 2008r, prowadzimy działalność z zakresu elektroniki i mechaniki samochodowej, naprawiamy, regenerujemy, budujemy i projektujemy układy oczyszczania spalin do samochodów dostawczych i ciężarowych. Zajmujemy się również sprzedażą cześci samochodowych. Główna siedziba firmy znajduje się w Poznaniu, posiadamy filie w Trójmieście, Wałbrzychu oraz w Irlandii i na Ukrainie. Więcej informacji można znaleźć na naszych stronach internetowych: www.tuneforce.pl oraz www.serwisdpf.pl

Specjalista ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta

Miejsce pracy: / Poznań

Nr Ref.: 16022018

 

Opis stanowiska

  • Analiza rynku oraz identyfikacja potencjalnych odbiorców produktów.
  • Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Pomoc klientowi w obsłudze systemu zamówień.
  • Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Informowanie o warunkach współpracy.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tworzenie treści na stronach firmowych.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, różnych, związanych z prowadzoną działalnością.
  • Pomoc przy organizacji wyjazdów na targi, uczestnictwo w wyjazdach targowych - krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynku polskim i zagranicznym.
  • Wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.
  • Przygotowywanie ofert, prowadzenie rozmów handlowych oraz negocjacji.
  • Dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta.

Wymagania

Zapraszamy do kontaktu osoby, które spełniają poniższe wymagania:

  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientem.
  • Szybkość przyswajania wiedzy.
  • Zaangażowanie, motywację do pracy, entuzjazm oraz kreatywność do wdrażania nowych pomysłów.
  • Odporność na stres i pozytywne nastawienie.
  • Dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu.
  • Biegłą umiejętność obsługi komputera w tym obsługi systemów internetowych oraz Ms Office, narzędzia Google.
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na osiągnięcie określonego celu.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Umiejętność niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami naszych Klientów.
  • Znajomość platform sprzedażowych.
  • Znajomość języka angielskiego 

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży motoryzacyjnej
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Pracujemy od poniedziałku do piątku od 9 do 17

Wynagrodzenie

Od 3000 PLN

 

W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-sprzedazy-internetowej-i-obslugi-klienta_1874434.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ


Zobacz najnowsze oferty



Doradca Klienta

  Idealny Kandydat to osoba: posiadająca doświadczenie w pracy z Klientem Premium życzliwa, energiczna, uśmiechnięta naturalny pasjonat mody i pracy w branży Fashion otwarta na budowanie trwałych relacji z Klientkami ambitna, nastawiona na sukces i osiąganie...

Doradca ds. obsługi klienta e-commerce

Jeżeli: Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu; Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną; Sprawnie obsługujesz komputer; Umiesz radzić sobie w trudnych sytuacjach; Posiadasz doświadczenie w pracy w branży e-commerce – mile widziane; Posiadasz doświadczenie...

Przedstawiciel Handlowy do obsługi klientów biznesowych

obsługa klientów biznesowych pozyskiwanie nowych klientów budowanie relacji z klientami Oczekujemy, żeby kandydat: był komunikatywny i pomysłowy dbał o wizerunek firmy posiadał prawo jazdy kat.B doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie atutem

Przedstawiciel Handlowy do obsługi klientów biznesowych

obsługa klientów biznesowych pozyskiwanie nowych klientów budowanie relacji z klientami Oczekujemy, żeby kandydat: był komunikatywny i pomysłowy dbał o wizerunek firmy posiadał prawo jazdy kat.B doświadczenie w branży telekomunikacyjnej będzie atutem